السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مرحبا بك فى منتدى د/ ثروت سرحان
اذا كنت عضو فالرجاء الدخول
واذا كنت زائر فيسعدنا انضمامك الينا بالتسجيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مرحبا بك فى منتدى د/ ثروت سرحان
اذا كنت عضو فالرجاء الدخول
واذا كنت زائر فيسعدنا انضمامك الينا بالتسجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
New Page 1للاستماع مباشرة للقران الكريم بصوت الشيخ / محمد جبريل ...فقط اضغط هنا

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

الى دكتورنا العزيز........؟

FrEe MaN
kemoo_eng
m_3wad
eng_ ammar
8 مشترك

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1الى دكتورنا العزيز........؟ Empty الى دكتورنا العزيز........؟ الأربعاء مايو 13, 2009 8:01 pm

eng_ ammar

eng_ ammar
مهندس نشيط
مهندس نشيط

الى السيد الدكتور المحترم/ثروت سرحان
هذا طلب من عدد ليس بقليل عن موضوع ال150 سؤال وعن كيفية وميعاد تنزيل هذه الاسئلة برجاء الافادة
ولكم جزيل الشكر

2الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الأحد مايو 17, 2009 6:49 pm

m_3wad

مهندس جديد
مهندس جديد

يا ريت يا دكتور فعلا تنزلهم بسرررررعة عشان نلحق نزاكر

3الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 7:36 am

kemoo_eng

مهندس جديد
مهندس جديد

يا دكتور فعلا احنا محتاجينهم وحضرتك وعدتنا ان شاء الله هتنزلهم واحنا منتظرينهم وعاوزين نذاكر بقا
ربنا يخليك لنا يارب يا دكتور ثروت
وارجو من حضرتك انهم ينزلو بسرعه علشان نلحق نلم الكورس ولك جزيك الشكر والاحترام والتقدير

4الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 8:11 am

FrEe MaN

مهندس جديد
مهندس جديد

فعلا محتاجينهم انا كنت بحضر كل محاضرات الماده بس مش عارف اذاكرها

5الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 9:18 am

eng_ ammar

eng_ ammar
مهندس نشيط
مهندس نشيط

شكرا لكل الناس اللى بتدعم الموضوع

6الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 11:19 am

d3bello

مهندس جديد
مهندس جديد

يا ريت فعلا يا دكتور حضرتك تنزلهم لاننا مش عارفين نلم المادة كده و خصوصا معادش فاضل الا يوم واحد على الامتحان !!!

7الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 11:33 am

bedoo

مهندس جديد
مهندس جديد

يا دكتور حضرتك بجد الاب الروحي لنا ياريت بسرعه تنزل الاسئله علشان نلحق نذاكر ايه حاجه
ربنا يخليك يا دكتور يا كبير

8الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 12:21 pm

koko_kea_2007

koko_kea_2007
مهندس جديد
مهندس جديد

رجاء يا دكتور احنا مستنين ضرورى

9الى دكتورنا العزيز........؟ Empty رد: الى دكتورنا العزيز........؟ الإثنين مايو 18, 2009 2:23 pm

محمود العاجز

مهندس جديد
مهندس جديد

رجاء يا دكتور تنزلنا الاسئله...عسى الله ان يجعل مساعدتك لنا فى ميزان حسناتكم ان شاء الله
تقبل مرورى وخالص تحيـــــــاتى

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]